
Varno na spletu

Pred nami so prazniki, ko manj časa namenimo učbenikom in zvezkom in imamo več časa za družbena omrežja. Ob uporabi družbenih omrežij doživljamo celo paleto čustev. Mnoga so pozitivna, lahko pa so tudi negativna. Na čustva vplivajo različni dogodki: dobim dobro oceno in veselje želim tudi takoj deliti z drugimi. Lahko pa je čustveno tudi naše doživljanje objav drugih. Zgodi se, da nas kakšen komentar ali objava drugih o nas pripravi do tega, da se ne počutimo dobro. Podajamo vam nekaj kratkih nasvetov za vzdrževanje dobrega počutja ob uporabi družbenih omrežij.
Naše počutje ob objavah na družbenih omrežjih
- Ob doživljanju intenzivnih čustev, predvsem tistih negativnih, se najprej pomiri in o vsebini, ki jo nameravaš objaviti, najprej res dobro premisli. Če se zaradi objav drugih o sebi ne počutiš dobro, se o tem pogovori s starši, prijatelji, lahko pa ti pomagajo tudi na TOM telefonu.
- Za svoje dobro počutje poskrbi tudi na način, da del časa nameniš aktivnostim, ki ne vključujejo zaslona.
- Izklopi si opomnike, saj ti lahko to pomaga zmanjšati količino motečih dražljajev in ohraniti osredotočenost, sploh takrat, ko imaš veliko dela za šolo.
- Telefon ponoči odloži na mesto, ki ni v bližini dosega rok. Tako se lahko med spanjem dobro spočiješ in napolniš tako svojo baterijo kot tudi baterijo telefona.
- Tvoj račun naj bo zaseben. S tem določiš, kdo lahko komentira ali reagira na tvoje objave in kdo ti lahko pošilja sporočila.
Nagradno vprašanje
Kateri ukrep je ustrezen za izboljšanje tvojega dobrega počutja na družbenih omrežjih?
- A) Vedno sprejmem vse zahteve za prijateljstvo, da povečam svojo priljubljenost.
- B) Nastavitve zasebnosti pustim pri miru, saj družbena omrežja samodejno zaščitijo vse uporabnike.
- C) Nastavim svoj račun na zasebno rabo in dovolim pošiljanje sporočila samo prijateljem.
Kateri je pravi odgovor, A, B ali C? Pošlji SMS na 041 148 148 z vsebino PIL A ali PIL B ali PIL C. Med prejetimi SMS-i bomo 5. 1. 2024 izžrebali srečneža, ki bo dobil nagrado – komplet SUPR praktičnih izdelkov.
Za konec
... pa ti želimo, da praznike preživiš čim lepše. Preživi kak dan z bližnjimi ali prijatelji, mobitel pa uporabljaj čim manj. Vzami si čas za druženje v živo in za kak sprehod.
Vse dobro v novem letu. Vedno na boljše. Tudi v letu 2024.
Pri pripravi vsebin sodelujemo s Centrom pomoči pri prekomerni rabi interneta LOGOUT - www.logout.org.
Obvestila
DODATNE UGODNOSTI ZA NAROČNIKE
Naročniki revije Pil, pozor!
Na Pilovi spletni strani imate naročniki revije posebne ugodnosti. V klepetalnici lahko z drugimi naročniki klepetate v ločeni sobi klepetalnice, ustvarjate teste v Galaksiji testov ter na vseh forumih objavljate fotografije in risbe.
Vse, kar potrebujete za aktivacijo ugodnosti, je naročniška številka.
Naročniško številko dobiš na e-poštni naslov, ki si ga vpisal/a na naročilnico. Dostop do dodatnih vsebin za naročnike lahko aktiviraš tudi tako, da vpišeš ime in priimek plačnika naročnine (to je najverjetneje eden od staršev oz. skrbnikov). Če številke nikakor ne najdeš, piši na revije@mladinska-knjiga.si in ti bomo pomagali.
Kam vneseš naročniško številko? Klikni desno zgoraj na svoj vzdevek in izberi “Dostop za naročnike” ali pojdi direktno na povezavo https://www.pil.si/mojprofil/aktivacija.
Vprašanje
Kakšna se ti zdi moda v Pilu?
AKTUALNO
Festival Najst se je zaključil!
Konec novembra se je iztekel rok za oddajo vaših prispevkov na literarni, stripovski in fotografski ... več
PILOVA LESTVICA
GLASUJ ZA NAJ SKLADBO
Pogosta vprašanja
KNJIŽNA LESTVICA
NAKLJUČNI VIC
Znaš šteti do 5?
Janezek pride domov pa reče mami: "Mami, mami! Danes sem bil vprašan štetje do 5! Glej, ti pokažem: 2,3,4 in 5!''
Nato mama vpraša "Ja, kje je pa 1?"
Janezek pove "Ja v redovalnici!"