Srednja šola
1
Zdravo,
septembra grem v 1 letnik srednje šole in imam nekaj vprašanj.
1. Nevem če je bolje da bi za v šolo imela nahrbtnik ali večjo torbico. Odločila sem se da bom uporabljala zvezke, ne akte, saj se mi zdi da mi bo bolj odgovarjalo. In nevem če bom vse zvezke spravila v večjo torbico, ker sploh nevem koliko približno jih rabim. Delavnih zvezkov in učbenikov res ni veliko (11 učbenikov in delavnih zvezkov za 17 predmetov) in nevem kaj mi bo bolj priročno.
2. Moram kar priznati da me ni strah prvega dne saj sem že spoznala eno mojo bodočo sošolko in nimam niti straha pred spoznavanjem novih ljudi, tako da upam da se bom dobro razumela z sošolci. Ampak to je edini manjši strah na tem področju, da nebom dobila vredu sošolcev, saj sem v OŠ imela večino sošolcev samovšečnežev.
3.Zdaj pa še zadnja stvar ki me zanima. Ali potrebuješ veliko pripomočkov za pisanje, veliko barvnih kulic, markerje itd. Ali je lažje da to urejaš doma, govorim glede časovnice, saj nimam občutka kako hitro bomo obdelovali snov, in kako hitro bo treba pisati.
4.Kakšni so kaj načini ocenjevanja, predvidevam da so testi enaki ampak kaj pa ustne ocene ter projektne naloge. Kako se učiteji lotijo teh dveh področij pri ocenjevanju?
Hvala za pomoč že v naprej in vsem vam želim uspešno šolsko leto.
Lp, Anonimna
septembra grem v 1 letnik srednje šole in imam nekaj vprašanj.
1. Nevem če je bolje da bi za v šolo imela nahrbtnik ali večjo torbico. Odločila sem se da bom uporabljala zvezke, ne akte, saj se mi zdi da mi bo bolj odgovarjalo. In nevem če bom vse zvezke spravila v večjo torbico, ker sploh nevem koliko približno jih rabim. Delavnih zvezkov in učbenikov res ni veliko (11 učbenikov in delavnih zvezkov za 17 predmetov) in nevem kaj mi bo bolj priročno.
2. Moram kar priznati da me ni strah prvega dne saj sem že spoznala eno mojo bodočo sošolko in nimam niti straha pred spoznavanjem novih ljudi, tako da upam da se bom dobro razumela z sošolci. Ampak to je edini manjši strah na tem področju, da nebom dobila vredu sošolcev, saj sem v OŠ imela večino sošolcev samovšečnežev.
3.Zdaj pa še zadnja stvar ki me zanima. Ali potrebuješ veliko pripomočkov za pisanje, veliko barvnih kulic, markerje itd. Ali je lažje da to urejaš doma, govorim glede časovnice, saj nimam občutka kako hitro bomo obdelovali snov, in kako hitro bo treba pisati.
4.Kakšni so kaj načini ocenjevanja, predvidevam da so testi enaki ampak kaj pa ustne ocene ter projektne naloge. Kako se učiteji lotijo teh dveh področij pri ocenjevanju?
Hvala za pomoč že v naprej in vsem vam želim uspešno šolsko leto.
Lp, Anonimna
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
odgovorim na vse, ko bom nabrala malo časa :)
0
Moj odgovor:
nemorm
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
anger issues
Hej,
js mam probleme z jezo. Včasih sem jih mela, ko sem bla mlajša (ful hitr sm se razjezila in se začela dret, metat stvari naokol itd.) pol se je nekak nehal, ko sem bla okol 12 sem parkrat spet dobila izpad, pol pa do ene zgodnjih 15 ni blo nč. In zdej (sm 15 pa pol) začenjam opažat, da se ful hitr razjezim (sicer nimam več izpadov, edin povzdignem glas in postanem razdražena), ampak sem ful pogostej jezna, velikrat me že najmanjša stvar sprav v slabo voljo. Takrat bi najrajš metala stvari naokol, kričala, včasih se želim pretepst z nekom (tega NE nardim) al se hočm pa rezat (sam jeza na srečo mine dost hitr, da tega ne nardim). V takih momentih probam sam potlačit in pol mine, ampak pride spet in bi najraj neki od tega nardila ... Zdele sm tok jezna, neko nalogo morm za šolo oddat do dons in je ne znam sploh nardit pa še moj brat se je neki po stanvanju drl in sm se zadrla nej bo tih in sva začela kričat drug na druzga in sm zaloputnla vrata svoje sobe in še prej se je mami neki drla na tamalo k nč ne pospravla sobe in je očitno nikol ne izuči, da bi jo mogla, ker se pol mami nanjo dere in mormo vsi to poslušat in te naloge res ne znam narest in bi najraj prevrlna celo mizo z računalnikom vred in vrgla ta stol po tleh pa zaloputlna una vrata tok močno, da se jih ne bi več dal zaprt ... Zdele poslušam musko, da bi se mal pomirila, sam to ni najbolj učinkovit način, ker sem še zmer jezna in vem, da bo tko al tko spet enkrat pršel ta občutek jeze nazaj. A mate predloge?
Lp
js mam probleme z jezo. Včasih sem jih mela, ko sem bla mlajša (ful hitr sm se razjezila in se začela dret, metat stvari naokol itd.) pol se je nekak nehal, ko sem bla okol 12 sem parkrat spet dobila izpad, pol pa do ene zgodnjih 15 ni blo nč. In zdej (sm 15 pa pol) začenjam opažat, da se ful hitr razjezim (sicer nimam več izpadov, edin povzdignem glas in postanem razdražena), ampak sem ful pogostej jezna, velikrat me že najmanjša stvar sprav v slabo voljo. Takrat bi najrajš metala stvari naokol, kričala, včasih se želim pretepst z nekom (tega NE nardim) al se hočm pa rezat (sam jeza na srečo mine dost hitr, da tega ne nardim). V takih momentih probam sam potlačit in pol mine, ampak pride spet in bi najraj neki od tega nardila ... Zdele sm tok jezna, neko nalogo morm za šolo oddat do dons in je ne znam sploh nardit pa še moj brat se je neki po stanvanju drl in sm se zadrla nej bo tih in sva začela kričat drug na druzga in sm zaloputnla vrata svoje sobe in še prej se je mami neki drla na tamalo k nč ne pospravla sobe in je očitno nikol ne izuči, da bi jo mogla, ker se pol mami nanjo dere in mormo vsi to poslušat in te naloge res ne znam narest in bi najraj prevrlna celo mizo z računalnikom vred in vrgla ta stol po tleh pa zaloputlna una vrata tok močno, da se jih ne bi več dal zaprt ... Zdele poslušam musko, da bi se mal pomirila, sam to ni najbolj učinkovit način, ker sem še zmer jezna in vem, da bo tko al tko spet enkrat pršel ta občutek jeze nazaj. A mate predloge?
Lp
Vprašanje
Če si tekmovalec, tekmovalka v Veseli šoli, te prosimo za odgovor. Vprašanje se glasi: Zakaj si naročen/a na Pil?
Na Pil sem naročen/a izključno zaradi Vesele šole.
(102)
Pil bi naročil/a tudi, če ne bi tekmoval/a v Veseli šoli.
(229)
Pila nimam naročenega, saj pri mentorici Vesele šole dobimo vse vsebine za tekmovanje.
(52)