Dlake
0
Tijaaa@@
ojla, tole je za punce, torej, kako nej sej js tm spodi pobrijem pac vsaj mal okol, ker gremo tko kmal na morje in nvm kako ker ko sm to s strojčkom probala je prevec bolel, ko pa z britvico, so se mi pa tko pikice rdeče nardile, drgac drgje po telesu se ki ne če se z britvico nardijo pikice tko da nvm tista britvica mogoč ni bla čist čista in je pol to mogoc razlog al kaj? ker nvm kaj nej nardim
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
jst sm mela isti problem in sm se potem tako da greš z britvico v enako smer kjer rastejo namesto proti. čene pa če maš cajt lahko kupiš kremo za odstranjevanje dlak ti bo mogoče boljše.
0
xxx
Hvala tii🥰🥰🥰
Na katerem delu spodaj pa si se pobrila,
če smem vprašat?
če smem vprašat?
Moj odgovor:
Nenaa
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Težave s simpatijo
Živijo! jaz mam eno težavico. imam simpatijo in ne morem nehat razmišljat o njem! mela sem že prej simpatije, ampak on je res tisti, ki mi je resnično všeč, ne zato kr je lep ampak kr je spoštljiv, prijazen in vljuden. jaz sem nova na soli, on je leto starejši in je res zlo prijazen z mano in rabim nasvet kako se zacet pogovarjat z njim kr me je strah. sucer me on kdaj kaj vprasa ampak se ne meniva dosti.
druga stvar je da sem zelo žalostna kr ma on baje visoke standarde in ni šans da bi bil zmano. ena sosošolka je bla tut u njega in se pogovarjala z njegovimi sošolci in rekli da ga raje pusti ampak jaz ne morem.
prosim svetujte samo kako naj se začnem družit z njim (v šoli), kako naj mu do konca šolskega leta povem da mi je všeč brez da bi se osramotila pred celo šolo.
druga stvar je da sem zelo žalostna kr ma on baje visoke standarde in ni šans da bi bil zmano. ena sosošolka je bla tut u njega in se pogovarjala z njegovimi sošolci in rekli da ga raje pusti ampak jaz ne morem.
prosim svetujte samo kako naj se začnem družit z njim (v šoli), kako naj mu do konca šolskega leta povem da mi je všeč brez da bi se osramotila pred celo šolo.





