1
0

………………………………………………………………………………………………………..
hej!
jaz sem tista ki je zadnič napisala da bi rada mela six-packe. zdej so počitnice in se bom začela bolj zdravo prehranjevat in telovadit ker hočem dobiti do junija six packe. moj dan bo zgledal priblišno takole:
ZJUTRAJ- trening za celo telo in 2 weeks six pack od cloe thing in od cloe think tudi 35 days chanelle
ZAJTERK-smuti/sadje/pol kosa kruha,…
OPOLDNE- trening za trebušne delala bom različne vaje
KOSILO- kaj bomo pač meli
POPOLDNE- kondicijski oz. kardio trening
VEČERJA- kosmiči ali nekaj lahkega
Zdaj pa tako mene je ful strah, da bom zapadla v anoreksijo in zato me je strah začeti. Šla sem gledat na forum in je pisalo da če hočeš imeti trebušne mišice da nesmeš jesti kruha pa to in to je mene čist podrlo ker opač jest sem se mislala nrmalno prehranjevati in 1 krat na dan trenirati pa bom mela trebušne. mene zdej zanima kaj ste tisti ki ste imeli jedli čez dan in katere vaje ste dalali in v kolkošnem času ste to naredil plus če ste še prej kej špeheca na trebuhu. kr mene je res strah da bom zapadla v anoreksijo po drugi strani pa bi fullll rada mela trebušne
HVALA

0
0

Upam,da to vidis. (Video od LANE NOVAK)
Toraj jaz sen veliko prebrala ze o tem. Ce jih zelis imeti moras precej vstrajati in nikoli ne obupati. Predlagam ti,da se zdravo pehranjujes in ne pretiravas z majhnimi kolicinami hrane. Naredi približno 100 trebusnjakov na dan 50 zjutraj 50 zvecer. In kar koli naredis za katere koli misice moras po tem jesti veliko beljakovin (makaroni,špageti,jajca itd….) da se ti misice lepo ustalijo ce nekako razumeš? In ce bos vrjelav sebi ti bo zihr uspelo imas tudi moje upanje.glede anoreksije pa si oglej tudi video od anoreksije od ene slovenske yuguberke (ne spomnm se imena sedaj) pa ne sekeri se ker se vsi seriamo za dolocene stbari precec

0
0

Dovolj morš jest da bodo mišice mele dovolj energije da se naredijo…Npr pol kosa kruha za zajtrk je premalo. Jej 4 al 5krat na dan, pa ne pozabi da pojes dovolj beljakovin. Nekje sem prebrala da se trebušne misice pokažejo šele, ko je v telesu manj kot (sori pozabla sm kolko, tam okol 18?) % maščob. Priporočam ti da se samo izogibas sladkarijam in slani, mastni hrani, drugace pa jej normalno.

Aja pa po mojem sta 2 treninga na dan dovolj, recimo 1 za celo telo in vzdržljivost, drugi pa samo za trebušne.

Pa raje ne tehtaj se vsak dan sploh ne na začetku, ker bos pridibivala mišice in s tem morda tudi težo, ni pa nujno. Mislim da ti do poletja lahko uspe.

Ne obupaj ker vem da ti bo uspelo in da boš zmogla 🙂

0
0

A daj, ti res misliš, da vrhunski športniki, ki so vzor mišičastemu trebuhu, ne jedo kruha? Seveda ga! Športniki pojejo precej več kot debeluhi!!

Skratka – normalno jej in veliko telovadi. Pa boš dosegla cilj. Za kosilo jej normalno! pa tudi zajtrk jej!

Prikazujem 3 rezultatov
Tvoj odgovor
Tvoje ime*