0
0

Imam problem. za zajtrk ne jem dobesedno ničesar. Rada imam granolo in sadje ter jogurt. Poskusila sem že vse mogoče ima kdo kakšno idejo?

0
0

Jaz se pri tem kar strinjam z Zmedeno.
Sisi je napisala, da je njena mama shujšala, Kim pa ni nikjer naposala, da si želi shujšati. Poleg tega vsi ki jih poznam in se vsaj malo spoznajo na prehrano, odsvetujejo dijete. Sploh ker smo še mladi in se še razvijamo potrebujemo tudi veliko OH. Sama nisem nikoli razumela, zakaj jih nebi smela jesti, to je traparija.

Potrebuješ živila iz vseh prehranjevalnih skupin, izogibaj se le preveliki količini sladkarij.

Za zajtrk jej tisto kar ti je všeč. Lahko tudi sadje in jogurt, tudi sama jem včasih samo to.

Ene moje sošolke pa zjutraj baje ne morejo jesti, ker jim je slabo. Če ne mores jesti zaradi tega ti priporočam, da si npr kak kos kruha vzameš v šolo in ga poješ v prvem možnem odmoru.

Upam da sem ti vsaj malo pomagala 🙂

0
0

jej npr, jajčka,kruh z nuttelo,marmelado,medom….toust:pogrej dva kosa kruha vanj daj ocvrta jajca in pij zraven smuti.lp

0
0

Hej, sisi nekaterih stvari ni povedala. Ne se izogibat sadje ker ima hidrate, ker jih ima malo pa še to v prevelikih količinah torej če poješ jabolko ali pomarančo bo vse OK. Ampak sadni smutiji pa res niso prav zdravi zato raje zelenjavni smuti. No tu je par idej še z moje strani:
– recimo jogurt skupaj z gozdnimi sadeži
– smuti
– lahko kruh s kakšnimi namazi
– ovseni kosmiči (v trgovini jih kupiš in potem jih doma sama skuhaš) s sadjem

0
0

Karkoli. Sendvič, jajca, piškote, marmelada, Nutela…

0
0

Draga Zmedena! Moja mami se ukvarja s prehrano in raznimi dietami. Tudi polnovredni OH so isti šmorn…Ogljikovi hidrati se v krvi pretvorijo v sladkor, pa naj so to polnovredni ali ne. Že več let tista prehranska piramida ne drži več. Da so spodaj OHji, kar pomeni da bi jih morali zaužiti največ?! Laži! Možganske celice od OHjev odmirajo, res pa je da brez njih ne moremo živet. Ampak to ne pomeni da moramo jesti krompir, testenine, kruh itd., saj so OHji tudi v sadju, mesu, zelenjavi…le da nisi prisotni toliko kot npr. minerali v zelenjavi.
Nisem tu da bi komu ukazovala kako se naj prehranjuje ampak iz lastnih izkušen povem, da se počutim veliko bolje brez OHjev. Sadje vsebuje sladkor glukozo in je eden večjih vsebovalcev OHjev! Moja mama jih že 5 let ne je (OHjev) in je zelo shujšala, bolana pa je bila 3x! Delajte kar želite, jejte kar želite. Povem samo kako je to pri MENI!

0
0

Sisi, jaz se izobražujem na področju prehrane in ja, res je da oh-ji niso več na dnu, a so vseeno zelo pomembni. Ni važno, kaj jé tvoja mama in koliko je shujšala. Ona je odrasla oseba, ti pa najstnnica, ki se še razvijaš in nujno rabiš oh-je iz POLNOZRNATEGA kruha in testenin, rjavega riža in drugih žitaric ter krompirja. In glavna razlika med belimi in polnozrnatimi oh-ji je to, sicer je res da oboji pretvorijo v sladkor, ampak glej; beli oh-ji sproščajo krvni sladkor zelo hitro in v visoki količini, ta pa nato zelo hitro pade in takrat postanemo spet lačni. Polnozrnati oh-ji pa krvni sladkor sproščajo zelo počasi v malih količinah, zato smo dolgo časa siti.
P.S. Ali je tvoja mama prehranski stokovnjak in ali objavlja kakšne članke o prehrani? Če ja, bi te prosila, če mi posreduješ spletni naslov od kakšnega njenega članka. Hvala.

0
0

Jaz sem samo povedala da je moja mama shujsala. Jaz se prehranjujem tako, ker se bolje pocutim in ne zato, da bi shujsala. In sem tudi napisala da ne ukazujem nobenemu kako se naj prehranjuje. Pac po mojem mnenju jemo prevec OHjev ampak vredu je. Jej kar zelis!

0
0

Sisi, OH-ji (še posebej polnovredni-se pravi v obliki polnozrnatega kruha in testenin,rjavega riža in krompirja) niso škodljivi ali nezdravi. Nujno jih rabiš v prehrani, še posebej za zajtrk. Če se hočeš prehranjevati zdravo, izberi polnozrnate, ki jih moraš vključiti v vsaj 3 obroke. In ne vem kaj misliš z izrazom “dietno sadje”. Vso sadje je dietno in ZELO zdravo, ker vsebuje ogromno vitaminov, mineralov in vlaknin ter je nizkokalorično. Zato si ga kar privošči- vsaj 3x dnevno (in ne samo “dietnega” (banan in borovnic)). In med tudi ni prav nič škodljiv. In ne verjemi traparijam.
Kim, sama za zajtrk največkrat jem
☆ Polnozrnat (ali pirin, črni, rženi, ajdov, s semeni, ali zelo redko belega…)
kruh z raznimi namazi (mlečni (navadni ali z dodatki), maslo+med, turistična pašteta, zdenka sir,humus, arašidovo maslo)
☆ Kruh s sirom in/ali šunko
☆ Kuhana ali pečena jajca in kruh
☆ Ovseno kašo (v posodo daš 1 del ovsenih kosmičev in 3 dele vode in zavreš. Kuhaš, dokler kosmiče ne vpijejo skoraj vse vode. Odstaviš, dodaš en curek mleka in dodatek po lastni izbiri (sadnje naprimer))
☆ Ovsene kosmiče z jogurtom ( zvečer v skodelico daš en lonček jogurta po izbiri ( najbolje navadnega, sama pa največkrat uporabim vanilijevega) in 2-3 žlice ovsenih kosmičev, lahko dodaš tudi žličko chia ali katerih drugih semen. Postavi v hladilnik in zjutraj lahko dodaš sveže sadje).
Upam, da sem ti pomagala ;).

0
0

Zdravo! Sama se poskušam prehranjevati čim bolj zdravo, zato se izogibam hidratov (kruh, makaroni, sadje itd.). Za zajtrk rada pojem dietno sadje – marelice, breskve, vse vrste jagodičevja…
Par predlogov:
– jogurt, zmrznjene borovnice (lahko dodaš tudi navadne, jaz dam zmrznjene – lepša tekstura, barva in še ceneje so)
– fit “čokolino” (zmešaš chia semena, kokos, nesladkan kakav, mleko in cimet in zavreš. Ne pozabi mešati! Če želiš lahko posladkaš. Jaz uporbim eritritol, med in sladkor sta namreč OH)
– smoothie bowl (res da sadni smoothiji niso zdravi in zato uporabim dietno sadje…zmešam zmrznjene banane in borovnice, jogurt)

Upam da ti je kaj všeč! Lep pozdrav in ostani zdrava!

Prikazujem 9 rezultatov
Tvoj odgovor
Tvoje ime*