0
0

Moj cilj je da shujšam. Pravzaprav bolj v smislu videza in pa tudi kg. Rada bi iz 45 kg prišla na 40 do konca poletja. Visoka sem 155 cm.
Vsak dan bom telovadila in še več ali manj odpovedala sladkarijam in se malo izogibala ogljikovim hidratom. V bistvu sem imela v mislih nekako takole:
Zajtrk kakšne kosmiče ali pa jajce na oko ali smootie
Kosilo: kar bomo imeli samo da si naložim večg zelenjave in manj oh.
Večerja: nekaj lahkega, recimo spet kosmiče ali pa sadje, jajce oz. nekaj kar ne bo enako zajtrku in bo primerno
Malic ne jem, sicer pa če bom res lačna sadje.
Telovadila bom po zajtrku po kosilu in pred večerjo
Upam da se vam ne zdi pretirano, in Se

0
0

Ponesreči je prekmalu poslalo… no upam da se vam tole zdi ok, povejte v komentarjih svoje mnenje. In pa prosila bi da mi napišete kako verjetno se vam zdi da shujšam med poletjem za pet kg.

0
0

Ej sploh ne rabs hujšat pa ubistvu malca je tud zlo pomembna in pa če sam enkrat telovads je tud dost strinjam se da poješ manj sladkarij drgac pa sam zdravo jej pa bo

0
0

Predlagam ti da ješ več zelenjave in sadja pa manj sladkarij…Sadja ne jej zvečer ampak zjutraj npr.z jogurtom in kosmiči. Pri kosilu si rade volje privošči solato z bučnim oljem in kakšnim kisom,saj to pomaga. Prav tako kot ti bi rada shujšala, ker vem da sem fat(po nogah pa ob rebrih mal).

0
0

js sm nekje prebrala da pac ta telovadba baje sebolj skodi ker pac enkrt k shujsas ne telovadis vec inpol se sam sebol zredis inpac sm tut prebrala za aktivno olje k ti v telesu raztopi use mascobe pac nezdrave in odvecne in baje loh u 14 dneh shujsas za 15kg

0
0

1. Sej si že zdaj suha, oz na meji pred podhranjenostjo. Hujšanje ti popolnoma odsvetujem. Sej vem, omenila si balet. AMPAK. Ti se še razvijaš in dvomim, da zahtevajo podhranjenost.
2. Absoludno premalo hrane. 3 bogi obroki na dan, to je premalo. Priporočam ti 5 obrokov. Zajtrk, dop malica, kosilo, pop malica in še večerja. Med obroki naj ne bi preteklo več kot 3 ure. Nič ni narobe z zdravimi obroki in obilico svežega sadja in zelenjave. A uživati moraš tudi dosti oh, beljakovin im maščob, predvsem nenasičenih (razna rastlinska olja).
3. Z gibanjem tudi ni nič narobe, a v tvojem primeru prehrane, ga je ogromno. Veš, tudi ko samo na miru ležiš porabljaš kalorije. Ne tako intenzivno, kot pri miganju, a vseeno. Komot se lahko gibaš, a se dosti, redno in zdravo prehranjuj.
IN NE HUJŠAJ.
Aja, pa še tole, za vse, ki si želite shujšati;
Sprejmi svoje telo!
Danes so dekleta pod vse večjim pritiskom povsem drugačnega lepotnega ideala – suhe postave. Ne le pretežka, temveč tudi “normalno” težka ali celo že presuha dekleta si pogosto želijo hujšati. Odrekajo se obrokom, predvsem večerji, tudi pri ostalih obrokih pa živila izbirajo zelo skrbno, predvsem pojedo manj mesa, jajc, rib, mleka in mlečnih izdelkov. Takšne trende v manjši meri lahko opazimo tudi pri fantih. Odrekanja lahko vodijo v zelo osiromašeno prehrano, v kateri primanjkuje hranilnih snovi, potrebnih za normalni razvoj in delovanje telesa, lahko pa celo do bolezenskih stanj. Slaba prehranjenost v mladosti lahko povzroči hude zdravstvene težave v kasnejših letih, ki pa so za mlade še daleč. Posledice so lahko dolgotrajne, celo nepopravljive. Ognete se jim lahko tako, da se odrečete stradanju in lepotnemu idealu, in se odločite za aktiven zdrav življenjski slog in uravnoteženo prehrano. Sprejmi svoje telo – predvsem pa se zadovolji z normalno telesno maso!

Prikazujem 5 rezultatov
Tvoj odgovor
Tvoje ime*