0
0

PLIS ODGOVORI ČE KLIKNEŠ SM
No jaz sem velika 151cm in težka 44 kil.Zdej pa me zanima ali je to ok če mam 11 let?Meni mami pravi da morem začeti hujašati zato sem se prijavila na badminton.Kako še na kakšen drug način shujšati?Jaz vsako jutro naredim 70 trebušnjakov in 30 sklec pa plenk držim 20 sekund.Ali ke to ok kar jaz počnem?Glede prehrane pa KAKO JESTI BOLJ ZDRAVO?Zdi se mi da sem tretja najtežja punca v razredu(kar verjetno nisem).

HVALA VSEM KI STE ALI ŠE BOTE POMAGALI!!!

0
0

Nikoli ne hujsaj na nacin da ne bi jedla!!! NIKOLI! Ker ce bi se po dieti vrnila na normalno hrano bi se potem se bolj zredila. Sicer pa je tvoja teza super in res se ne obremenjuj. To da telovadis je super zato le nadaljuj. Glede prehrane: vec manjsih in pestrih obrokov in ne jej med obroki (le kaksno jabolko, a ce upostevas “pravilo” 5 obrokov na dan potem ti med obroki ne bo treba jesti). Upostevaj tudi, da se moras za mizo vsesti lacna in nikoli se ne najej toliko da se potem se premakniti ne mores. Pojej toliko da bos se cutila malo prazen trebuh, a ne lakote. Tako se ti bo skrcil zelodec, potrebovala bos manj hrane, energije pa bos imela se vedno isto. Upam, da sem ti vsaj malo pomagala.

0
0

pet obrokov na dan morš met pa gibat se moraš vsako jutre en sprehod telovadit jest čim več sadja in zelenjave pa čim manj sladkarij lahko kdaj pa kdaj kej sladkega necimor ce ješ čokolado v ponedeljek pč potem tist cel teden nc sladkega in potem ko mine en teden pa lahko se še enkrat poslatkaš tko sm jz shujšala še zdaj se izogibam sladkarij razen čokolado jem in pa čokoladne bananice to je to kar zdaj jem od sladkarij upam da sem ti vsaj malo pomagala

0
0

Tvoja teža je normalna. Itm imaš 19. Ni ti treba hujšati. Tvoja mama nima prav, ali pa je hotela omeniti zdravo prehrano.To da se gibaš je super. Pri zdravi prehrani je pomembno, da uživaš polnozrnate izdelke, sadje, zelenjavo, beljakovine (pusto meso, mleko in mlečne izdelke, jajca, stročnice…) in maščobe ( najbolj zdrave so rastlinske, se pravi različna olja, še najbolje oljčno olje). Imej 4-5 obrokov na dan, se pravi zajtrk, kosilo in večerjo ter 1-2 malici. In še enkrat; ne hujšaj! Imaš čist vredu težo.

0
0

joj oprosti za par napisanih napakic.Ce pa te se kaj zanima me lahko vprasas.

0
0

hej to da telovadis je super.Samo ne pretiravaj ce si sele zacela.Sicer si ne predstavljam tebe,ampak je tvoja teza v meji normalne.Glede prehrane pa,vedno ko prides iz treninga pojej beljakovine.To ti bo misice na hranilo in bos v boljsi formi.Drugace pa jej preden gres v solo jabolko,nato v soli pojej malico ko jo imate,nato solsko kosilo,potem pa do vecerje lahko pojes sadje.Samo pazi, da bos jedla ker nekateri ko hujsajo nic ne jejo ker mislijo da bodo shujsali,ampak v praksi ni taki.Ti se drzi treningov pa da bos 3 do 4 na dan imela obroke 🙂

Prikazujem 5 rezultatov
Tvoj odgovor
Tvoje ime*