0
0

Hej jaz zelim shujšati mi lahko prosim svetujete ali napisete kaj naj jem kaj naj delam da bom bolj suha!!!prosim napisite mi celo rutino prosimmmm
Lp

0
0

Hujšanje v otroških in najstniških letih ni zdravo in ti ga odsvetujem. Res. Popolna si taka kot si. Ne rabiš bit bolj suha. Za zdaj poskušaj živeti zdravo, gibaj se, jej zelenjavo, pij samo vodo ali nesladkan čaj…če boš žuvela zdravo, bo to zate dovolj, verjemi. Ko pa boš starejša in se ti bo še vedno zdelo potrebno shujšati, no…svetujem ti da s tem zaenkrat še malo počakaš, saj boš imela še ogromno časa za hujšanje. Za zdaj pa se raje ne obremenjuj s kilogrami in namesto hujšanja raje izberi zdrav način žuvljenja.

Upam, da boš upošrevala moj nasvet.

0
0

Omgggg hvalaaaaa vamaaas

0
0

Hej! Jaz sem pomagala tvojim vrstnicam, zato kar malo poglej za nazaj. Drugače pa ni tako zakomplicirano. Vse drži, kakor je rekla someone. Jej zdravo, a ne premalo, telovadi, lahko greš tudi, če si v bloku parkrat po stopnicah teč, pelji psa… Lahko so to čisto vsakdanje stvari. Seveda, VELIKOOO pij! Vsaj 2.5 l vode na dan! Zdaj, poleti se več! Plavaj, če lahko. Zdaj pa rutina, kakor si omenila.

Se zbudiš in pred zajtrkom malo potelovadis. Lahko greš na sprehod, a kratek. Za zajtrk najdes ogromno receptov. Ne skrbi, če je malo sladkorja, zjutraj ne škodi veliko. Ampak ne jej zdaj čokolade in bonbonov zato zjutraj. Lahko si narediš jogurt, (grški) in daš noter sadje in med. Druga varianta so kosmiči, lahko z jogurtom ali mlekom. Zraven popij se čaj, mleko, vodo… Nekaj od tega. Nato pojdi na primer nekaj počet in si kasneje privošči po želji kakšno malico. Oreščke, kruh, jogurt, sadje, ploščice… Za kosilo poglej na net PREHRAMBNI KROŽNIK in obrok skušaj sestaviti na podoben način. Če boš jedla zraven sadje, ga jej PRED OBROKOM. Po kosilu, ko se ti poleže, pojdi športat.cim več. Lahko tudi joga,če ti paše. Kasneje si pripravi se kakšen smuti(aja, saj res, lahko ga spiješ tudi zjutraj, a zraven NUJNO se kaj, saj je to premalo.)
Za večerjo pa kaj lahkega. Kruh, namaz,…

Naredi si urnik telovadbe in sestavi jedilnik. To te bo motirivalo.

Spremljaj napredek in bodi ponosna. In pozitivna. Vse se da. Res. Verjemi, da se.

A rezultat ne bo hiter. Lahko traja do pol leta. Moja teta je bila včasih “debela”. Ko sem jo po 3 mesecih videla, mogoče 4,ali 5,pa je bila čisto spremenjena! Zato verjemi da se da.

Vso srečo! Piši, če ti uspeva in če sem pomagala. Poglej še za nazaj in naloži si aplikacijo Tasty ali kaj za telovadit.

0
0

Hej! Če želiš shujšati ne izpuščaj obrokov. Jej 4-5 obrokov na dan in naj bojo zdravi. Saj veš sadje, zelenjava, beljakovine… Poskusi športati vsaj 5 krat na teden po ne vem kakšne pol ure. Oh in seveda pij vodo. Je pa vse stvar volje. Ne pričakuj, da boš opazila rezultate takoj. Žal pa ti ne znam povedat koliko časa bo to trajalo. Upam da ti uspe

Prikazujem 4 rezultatov
Tvoj odgovor
Tvoje ime*