0
0

Sicer je tukaj dosti,hujših problemov ampak vseeno upam,da mi boste pomagali,ker se enostavno ne počutim več vredu v svojem telesu.
Imam prekomerno telesno težo in kaže že na debelost. 160cm 67kg 13let. Zanima me kako lahko shujšam za 5-10kg v 1-2mesecih?Predvsem v trebuh in noge?Poznate kakšne vaje?Ali pomaga tudi kolesarjenje in sprehodi?Kakšno hrano naj jem?Lahko tako hitro shujšam?Kako naj ne obupam?Problem je še,da ne vem KJE naj telovadim,saj se mi bo sestra gotovo smejala.Kako se ji naj uprem?Prooosim pomagajte,ker bi res rada shujšala saj me kilogrami ovirajo pri veliko stvareh.
Hvala za odgovore že v naprej.
lp

0
0

Shujšati 5 do 10 kg v 1/2 mesecih, je kar precej. Do želenih rezultatov ne moreš priti tako zlahka in v tako kratkem času. Za sanjske dosežke se je treba truditi, vztrajati, se odrekati… Za začetek ti svetujem, da začneš mogoče paziti na to kaj ješ. Čez moraš imeti 3 redne obroke, to se pravi zajtrk, kosilo in večerjo. Dobro bi pa bilo tudi če imaš še vmes kakšne sadne malice. Če povzamem zapisano, imej več obrokov v majhnih količinah hrane. Poskusi se odrekati čokoladi, sladkarijam, sladkim pijačam, čipsu in na sploh nezdravi prehrani. Seveda pa ni nič narobe če vse tu pa tam pregrešiš, saj nenazadnje smo vsi samo ljudje in vsak tu pa tam poseže po teh sladkih pregrehah. Zelo pomembno pa je tudi, da spiješ čez dan veliko tekočine. Najprimernejša je navadna voda. Če pa si v vodo iztisneš limonin sok pa je toliko boljše. Med drugim so ključnega pomena sprehodi, tek, kolesarjenje in na sploh gibanje. Gibati se je potrebno vsaj 2 uri na dan. Med tem ko se gibaš, si zbistriš možgane in si oddahneš od vseh obveznosti in težavah, ki jih imaš. Na primer med tekom ali hojo lahko razmišljaš o vsem ali pa o ničemer. Če se odpraviš v gozd, se še ob tem, da se gibaš, nadihaš svežega zraka. Ko boš upoštevala vse našteto, pa v svoj način življenja vključi tudi dodatno telovadbo. Lahko se prijaviš k odbojki, tenisu, košarki, plavanju ali pa začneš obiskovati fitnes, kjer lahko za kakšen dodaten nasvet vprašaš strokovnjake. Telovadiš pa lahko tudi doma in sicer tako, da greš na YouTube in malo pobrskaš po raznih vajah. Vaj za izgubljanje odvečne maščobe je veliko. Telovadi v svoji sobi ali pa nekje kjer imate veliko prostora. Ne obremenjuj se če se ti bo sestra smejala, saj čez čas ti bo zavidala postavo, ki jo boš dobila s pridno vadbo. Telovaditi je dobro vsaj 5-krat na teden po približno 30 minut. Rezultati pa ne bodo vidni že takoj po enem mesecu. Spremembe bodo opazne komaj čez par mesecev. Svetujem ti, da nikakor ne obupaj! Sama sem se soočala s podobno težavo. Vse od naštetega zgoraj, sem se držala vsak dan in sedaj po 6-ih mesecih sem zelo zadovoljna in srečna, da sem dosegla kar sem. Ko se ti ne bo dalo telovaditi ali se zdravo prehranjevati, se spomni zakaj si sploh začela s tem in spodbujaš pa se tako, da verjameš vase in dokaži si da zmoreš. Čez čas pa boš dobila dodaten zagon, ko ti bodo sošolci in prijatelji devali lepe pohvale glede preobrazbe. Ko boš enkrat začela s tem zdravim načinom življenja, ti svetujem, da ne odnehaš in tako živiš naprej, saj če boš odnehala je velika možnost, da nazaj pridobiš odvečne kilograme in po tem boš spet razočarana in nezadovoljna. Verjamem vate in vem, da si sposobna doseči marsikaj, zato le pridno začni upoštevati nasvete. Ko boš dosegla kar boš hotela, se spomni na mene in na to, da sem te usmerila na pot do tega kar si želiš. Tudi sama bodi dobrega srca in pomagaj vsem puncam, da se bodo v svojem telesu počutile fantastično. Daj jim nasvete, ki jih bodo motivirale. Pregovor, ki me je spodbudil k temu, da sem začela, se glasi; “Ne čakaj, da te motivira nekdo drug. Motiviraj druge s svojim uspehom!”
Lep pozdrav,
Nina

0
0

Prva stvar k jo rabs vedit je to da se ne da na hitrco shujšat oz vsaj na naraven način in tko da se potem se bolj ne zredis. Predvsem je vazno to da jes raznovrstno in normalno-dieta odpade! Je pa še bolse če zmanjsas sladkarije, ker dobiš dovolj sladkorja za normalno delovanje ze z vso ostalo hrano. Gibanje je pa sploh potrebno in zdravo. Kolesarjenje je dobro za noge (če se resno lotiš potem seveda dobiš mišice-da nebos mislila da je to še zmer speh). Za trebuh pa delaj ksne trebusnjake (poglej na net kk se jih pravilno dela).
Glede sestre pa nevem… Lahko ji npr rečeš da ti (mogoče za razliko) od nje skrbiš za svoje telo, če je pa mlajša jo pa samo pošlji ven iz sobe pa ti nej ne teži (to pomaga-osebne izkusnje

0
0

pomaga vsako gibanje, za noge in trebuh pa ti priporočam trebušnjake, poskoke, tek… (na internetu je veliko vaj).
Hrana: jej veliko zelenjave in sadje, izogibaj pa se sladkarijam in mastni hrani (ne smeš pa jih popolnoma izključiti iz jedilnika). Ne pozabi da moraš spiti dovolj vode in ne smeš pretirano zmanjšati količine obroka. bodi samozavestna in ne pusti sestri da ti znervira. vseeno je kaj si misli. drugače pa lahko vaje delaš na wcju ko se greš stuširat ali pa greš enostavno na kolo. lahko ti še povem da nekateri kilograme zgubijo takoj nekateri pa morajo v to vložiti malo več truda, ampak ne obupaj.
p.s.: nisem strokovnjakinja zato me ne uzami smrtno resno.

Prikazujem 3 rezultatov
Tvoj odgovor
Tvoje ime*
Pokaži nam, da nisi robot - pretipkaj znake s sličice