Mozes je v tem času, ko je študiral, še dodatno izpopolnil svoje znanje o računalniški grafiki in načrtovanju. Po vrnitvi v Afriko je takoj začel delati na načrtih za gradnjo šol. S pomočjo svojih znanj in izkušenj je ustvaril izjemno natančne 3D modele šol, ki so bile zasnovane za afriško okolje.
Igbo je v tem času sestavila ekipo gradbenikov in arhitektov ter se lotila dela. Gradnja šol je bila zelo zahtevna naloga, saj je bilo treba upoštevati ne samo okolijske, ampak tudi kulturne in družbene razlike v Afriki. Šole so bile zasnovane tako, da so se popolnoma prilegale lokalnemu okolju in kulturi, obenem pa zagotavljale sodobne učne pogoje.
Gradnja šol je trajala več let, vendar so končni rezultati bili neverjetni. Šole so bile izjemno sodobne, zgrajene z najboljšimi materiali, opremljene z najnovejšo tehnologijo in zagotavljale so popolne pogoje za izobraževanje mladih afriških otrok.
Mozes in Igbo sta bila zelo ponosna na svoje dosežke in na to, da sta prispevala k izobraževanju mladih afriških otrok ter spodbudila razvoj države. Svoje dosežke sta predstavila svetu in postala navdih za druge ljudi, da bi storili enako.
Igbo je v tem času sestavila ekipo gradbenikov in arhitektov ter se lotila dela. Gradnja šol je bila zelo zahtevna naloga, saj je bilo treba upoštevati ne samo okolijske, ampak tudi kulturne in družbene razlike v Afriki. Šole so bile zasnovane tako, da so se popolnoma prilegale lokalnemu okolju in kulturi, obenem pa zagotavljale sodobne učne pogoje.
Gradnja šol je trajala več let, vendar so končni rezultati bili neverjetni. Šole so bile izjemno sodobne, zgrajene z najboljšimi materiali, opremljene z najnovejšo tehnologijo in zagotavljale so popolne pogoje za izobraževanje mladih afriških otrok.
Mozes in Igbo sta bila zelo ponosna na svoje dosežke in na to, da sta prispevala k izobraževanju mladih afriških otrok ter spodbudila razvoj države. Svoje dosežke sta predstavila svetu in postala navdih za druge ljudi, da bi storili enako.
Moj odgovor:
NŠ Mura
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Fant (pliss help)
heej!! jaz rabim pomoč. no torej meni je všeč en fant iz 8. in jaz sem 7. in midva se glih ne druživa ampak se pa kdaj pogovarjava ko sva sama. in še ena punca iz 6. je v njega. sam on zelo grdo govori o njej. o meni pa še kar lepo. tista ki je še v njega se zelo grdo obnaša do mene in me zmerja. on me celi čas gleda in se mi smeji, ko ga pogledam nazaj se takoj obrne stran z nasmehom in za nalašč se zaletava v mene. in danes sva naenkrat vzela svojo malico v šoli in on je bil takoj pred mano in se za nalašč ustavil da bi se jaz zaletela v njega. ali je v mene? mi plis lahko date še kakšne nasvete kako se lahko pogovarjam z njim še več? aja pa btw on ve da sem jaz v njega in tista iz 6.
Vprašanje
Kako ocenjuješ rubriko Šport?
Všeč mi je takšna, kot je.
(125)
Raje kot novičke bi imel/a članek, ki se posveti enemu športu posebej.
(55)
Šport me na sploh ne zanima.
(84)
POIŠČI PILOVCA/KO
Pogosta vprašanja
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart






Zgodba: Tujec